BIKE TANDEM [www.biketandem.es.gd]
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Cercar

Resultados por:

Rechercher Búsqueda avanzada

Últimos temas
» por fin volvemos al inicio....
Per fi, desprès d'un mes EmptyDs 2 Feb 2013 - 23:54 por ron-bertus.

» Soy nuevo por aqui,con alguna duda sobre los tandem
Per fi, desprès d'un mes EmptyDt 19 Jun 2012 - 0:07 por oskarbe

» Y es que me he dado un golpe en la cabeza...
Per fi, desprès d'un mes EmptyDv 15 Jul 2011 - 19:45 por Sr. Alcalde

» Salida en bici de carreras domingo 3 de julio
Per fi, desprès d'un mes EmptyDs 2 Jul 2011 - 22:15 por Sr. Alcalde

» Domingo 19 de junio
Per fi, desprès d'un mes EmptyDl 27 Jun 2011 - 21:11 por gaby carbono

» Salidica a Montserrat en bici de carreras sábado 25 de junio
Per fi, desprès d'un mes EmptyDg 26 Jun 2011 - 20:24 por Fuser

» domingo 12 junio
Per fi, desprès d'un mes EmptyDc 15 Jun 2011 - 0:26 por ron-bertus.

» Almuerzo en collsuspina
Per fi, desprès d'un mes EmptyDc 8 Jun 2011 - 1:05 por DEIVIL

» 11-6-2011 Tordera-Mataro
Per fi, desprès d'un mes EmptyDt 7 Jun 2011 - 22:13 por kepa navarro

Mejores posteadores
kaskarujo (433)
Per fi, desprès d'un mes Vote_lcapPer fi, desprès d'un mes Voting_barPer fi, desprès d'un mes Vote_rcap 
cierrabares (290)
Per fi, desprès d'un mes Vote_lcapPer fi, desprès d'un mes Voting_barPer fi, desprès d'un mes Vote_rcap 
Arfón (263)
kepa navarro (195)
LOKO (195)
xusep " EL WATIOS" (169)
peterfonda (153)
Sr. Alcalde (138)
DEIVIL (105)
LA BESTIA (101)

Visites

Contador web
ACCES AL FORO
https://biketandem.forocatalan.com/forum.htm

Per fi, desprès d'un mes

Per fi, desprès d'un mes Empty Per fi, desprès d'un mes

Missatge  Sr. Alcalde Dv 30 Jul 2010 - 21:43

Al final tot acaba arribant. Demà recullo la Gary Fisher, o almenys això m'han assegurat,i tinc més ganes de pujar a la meva cabalgadura nova que el 7º de cavalleria devant de 4000 indis. Quan la reculli intentaré passar pel Tandem per al pessatge oficial. Tenint en compte que és una allmountain amb 140 de recorregut i que jo no sóc un maniàtic del pes suposo que passarem els 13 kilets. A mi me'n sobren més de 15. Per tant no crec que m'afecti, i menys encara per poder baixar. Ja miraré de portar-la el dia de la burrada Vic -Canovelles

Salut i blues i bon sopar, no begueu en excès que desprès us poden parar els mossos i punts no ho sé però tallar el rollo segur farao
Sr. Alcalde
Sr. Alcalde

Nombre de missatges : 138
Ubicació : Que no estaba muerto, que estaba tomando cañas

Tornar a dalt Ir abajo

Per fi, desprès d'un mes Empty La espera ha valgut la pena

Missatge  Sr. Alcalde Dg 1 Ago 2010 - 15:29

La espera del quadre de la Roscoe ha valgut la pena i molt!!!!
Aquest mati hem fet una volta per PUIGGRACIÓS, CLASCÀ, SAN MIQUEL SESPERXES, SANT MARTÍ DE CENTELLES (OLLÀ),SANT PERE DE VALLDENEU, CASTELL DEL MORO, FIGARÓ I TORNADA A LA GARRIGA PEL COSTAT DEL RIU i la bici ha demostrat ser una màquina perfecta. Malgrat els seus 13.5 kilos la geometria nova la fa molt apta per superar les rampes duríssimes que trobem pujant a Puigraciós. Més endavant ha demostrat una rigidesa tremenda en la pista que puja desde el coll d'en Tripeta i s'empassava les pedres com si fosin caramels. El sistema propedal de Fox és cullonut!!!. Hem trialejat per PR que puja desde Sant Martí i és una autèntic gust baixar amb ella. En fi, que estic més content que un nen amb sabates noves.

Bones vacances a tots valents. cheers
Sr. Alcalde
Sr. Alcalde

Nombre de missatges : 138
Ubicació : Que no estaba muerto, que estaba tomando cañas

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum